Maggie Gyllenhaal, Olivia Colman, Dakota Johnson, Jessie Buckley και Dagmara Domińczyk φωτογραφίζονται και μιλούν στο EW.

Από EW Staff
14 Δεκεμβρίου, 2021 @ 11:00
the lost daughter cover Maggie Gyllenhaal, Dakota Johnson,Dagmara Domińczyk, Olivia Colman and Jessie Buckley photographed exclusively for EW on September 29, 2021 in NYC CR: Jai Lennard for EW

«Ω, αγαπώ τις γυναίκες μου», αναστενάζει η Maggie Gyllenhaal μια εκτυφλωτικά φωτεινή μέρα του Σεπτέμβρη σε μια σουίτα ξενοδοχείου πάνω από το Central Park, αγκαλιάζοντας το καστ του The Lost Daughter. Η ταινία, βασισμένη στο μυθιστόρημα της Elena Ferrante του 2006 και με πρωταγωνίστρια τη βραβευμένη με Όσκαρ Olivia Colman ως μια σαραντάρα καθηγήτρια με ένα θαμμένο παρελθόν και ένα ακατάστατο παρόν κατά την διάρκεια των διακοπών της μόνη στη Μεσόγειο, έρχεται στο Netflix από τις 31 Δεκεμβρίου. Και θα βγει για περιορισμένες προβολές και στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 17 Δεκεμβρίου.

Οι πρωταγωνίστριες της ταινίας – Dakota Johnson, Jessie Buckley και Dagmara Domińczyk του Succession – ήταν κάτι παραπάνω από έτοιμες να μιλήσουν για το πώς πρέπει να αγαπάμε τον εαυτό μας και πώς να βρούμε τον παράδεισο μέσα στην πανδημία.

Αλλά πρώτα, πώς βρέθηκε το υλικό: «Είχα διαβάσει τα ναπολιτάνικα διηγήματα, τα οποία είχαν ήδη γίνει σειρά στο HBO», λέει η Maggie Gyllenhaal στο EW. “Διάβασα το The Days of Abandonment, το οποίο είναι ένα εξαιρετικό βιβλίο. Έτσι, επικοινώνησα με τους εκδότες της Elena Ferrante και μου είπαν ότι το βιβλίο είχε ήδη γίνει ταινία στην Ιταλία, αλλά αντιπρότειναν το The Lost Daughter. To διάβασα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο και σκέφτηκα «Ναι, αυτό είναι κάτι που θα μπορούσε να γίνει ταινία», και συνειδητοποίησα ότι τελικά ταίριαζε καλύτερα για κινηματογραφική μεταφορά».

image 1 3
Maggie Gyllenhaal, Dakota Johnson,Dagmara Domińczyk, Olivia Colman και Jessie Buckley φωτογραφίζονται αποκλειστικά για το EW στη Νέα Υόρκη. Photo: Jai Lennard για το EW

Από εκεί και πέρα, ξεκίνησε η διαδικασία του casting- τουλάχιστον ένα γεύμα με σαμπάνια στη Νέα Υόρκη που κλείδωσε την Colman και ένα άλλο που έφερε την Johnson. «Ήξερα ότι θα πήγαινε καλά όταν στη μέση της ημέρας ρώτησα “Θα πιούμε κάτι” και απάντησε «ναι!»», θυμάται η Olivia Colman για την πρώτη της συνάντηση με την Maggie Gyllenhaal, γελώντας. «Και μετά ήμασταν και οι δύο μεθυσμένες για την υπόλοιπη μέρα». Η Dagmara Domińczyk ήταν μία φίλη με την οποία η ηθοποιός-σκηνοθέτης ήθελε να δουλέψει ξανά, και μια προβολή της σκωτσέζικης ανεξάρτητης ταινίας του αστέρα του Chernobyl– Buckley, Wild Rose, ήταν αρκετή για να της δώσει τον ρόλο της νεότερης Colman.

the lost daughter
Maggie Gyllenhaal, Dakota Johnson,Dagmara Domińczyk, Olivia Colman και Jessie Buckley φωτογραφίζονται αποκλειστικά για το EW στη Νέα Υόρκη. Photo: Jai Lennard για το EW

Αλλά θα χρειαζόταν μια τεράστια αλλαγή σχεδίων εν μέσω πανδημίας για να βρει την τοποθεσία που θα γίνονταν τα γυρίσματα: «Αρχικά, ήταν μια Αμερικανίδα σε μια ανώνυμη, γοτθική πόλη στην ανατολική παραθαλάσσια περιοχή του Μέιν», λέει ο Gyllenhaal. “Σε στιλ μαλλί της γριάς και ρολάκια με αστακό. Αλλά όμως δεν μπορούσαμε να πάμε. Σκεφτήκαμε να κάνουμε τα γυρίσματα στο Νιου Τζέρσεϊ, αδύνατο κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τότε σκεφτήκαμε την Νέα Σκωτία, αλλά ούτε κι εκεί μας ήθελαν. Και μια ωραία μέρα είπαμε “Τι θα λέγατε για την Ελλάδα; Θα μπορούσα να το δω στην Ελλάδα.” Και ήδη είχα πει πως η Colman στην Ελλάδα θα ήταν απλώς Αγγλίδα. Γιατί να προσποιηθεί την Αμερικάνα; Αρκετά προσποιούμαστε όλη μας τη ζωή. Μια Αγγλίδα στην Ελλάδα…. Και μετά δεν μπορούσε να μας σταματήσει τίποτα».

Το καστ – που περιλαμβάνει επίσης τον Ed Harris, τον Paul Mescal των Normal People και τον σύζυγο της Gyllenhaal, Peter Sarsgaard – σύντομα βρέθηκε σε ένα μικρό νησί (σ.σ. στις Σπέτσες) τον Οκτώβριο εκτός εποχής, μια ευλογημένη απόδραση από τον COVID μόλις τελείωσε και η καραντίνα για να μπουν στη χώρα. “Όλοι οι κάτοικοι του νησιού ήταν οι κομπάρσοι της ταινίας” θυμάται ο Colman. Έτσι, το Σαββατοκύριακο που δεν δουλεύαμε πηγαίναμε σε ένα μαγαζί και κάποιος σου έλεγε “Γεια, έπαιξα στην ταινία σου! Γεια, ήταν καταπληκτικό.” Για την Johnson, το πιο δύσκολο μέρος ήρθε αργότερα: “Hταν η πρώτη ταινία που έκανα μετά την πανδημία. Και από το να είμαι τόσο απομονωμένη στο να με βλέπω τόσο ως καλλιτέχνη και ως γυναίκα, νομίζω ότι υπήρξε μια ανάταση που συνέβη στη γυναικεία μου συνείδηση. Ήταν σαν μια ανακάλυψη νέων μονοπατιών για μένα. Αλλά μου φάνηκε πολύ δύσκολο να πάω σπίτι… Θέλω να πω, αυτές οι γυναίκες είναι πέρα ​​από ασυνήθιστες. Και μετά είπα «Περίμενε Τι? Τι είναι αυτή η ζωή; Τι πρέπει να κάνω; Να πέσω σε μποτιλιάρισμα στο δρόμο; Τι είναι αυτό; Ήταν απλά τόσο ξεχωριστό».

The Lost Daughter

Η εξερεύνηση της μητρότητας με την οποία καταπιάνεται η ταινία, σε όλες τις πτυχές της χτύπησε μια χορδή ακόμη και για τα μέλη του καστ που δεν είχαν ακόμη ζήσει αυτή την εμπειρία. «Με έκανε να ξανασκεφτώ τι σημαίνει να είσαι γυναίκα», λέει η Buckley. «Θα αλλάξεις και θα έχεις διαφορετικές ανάγκες, και [αυτή η ιστορία] δίνει πραγματικά την άδεια για να έχουμε και δική μας ζωή, δεν χρειάζεται να είσαι μόνο μητέρα ή κόρη ή σύζυγος… Σίγουρα νιώθω ότι άλλαξε τη ζωή μου κατά κάποιον τρόπο. Αυτό ακούγεται τόσο ανόητο, αυτή η πρόταση, αλλά όντως την άλλαξε”.

Η Domińczyk, η οποία έχει δύο μικρούς γιους με τον σύζυγό της, ηθοποιό Patrick Wilson, συμφωνεί: “Η ιδέα της “κακής μαμάς” νομίζω ότι είναι τόσο ξεπερασμένη. Και όταν μίλησα με τη Maggie και πήρα το σενάριο, ένιωσα ότι δεν υπάρχει ένας δρόμος προς τη μητρότητα. Αυτό δεν σε κάνει κακή μητέρα. Αυτό δεν σε κάνει καλή μητέρα. Αυτό μου αρέσει στον τρόπο που η Μάγκι διασκεύασε το μυθιστόρημα αλλά και το ίδιο το μυθιστόρημα. Είμαστε φτιαγμένοι από άσχημα, πολύ άσχημα πράγματα μερικές φορές, γιατί είμαστε άνθρωποι».

Η πλήρης συνέντευξη δημοσιεύεται στο τεύχος Ιανουαρίου του Entertainment Weekly, που θα βγει στα περίπτερα στις 17 Δεκεμβρίου στις ΗΠΑ. Μείνετε συντονισμένοι στο ew.gr για περισσότερες αποκλειστικές συνεντεύξεις από τους συντελεστές της ταινίας.

Aκολουθήστε το Entertainment Weekly στα social media:
★ Facebook
★ Instagram
★ Twitter

Διαβάστε επίσης:

Entertainment Weekly