Η νέα συνέντευξη του πρωταγωνιστή της σειράς τρόμου.

Από EW Staff
21 Ιουλίου, 2021 @ 00:54

To American Horror Stories των παραγωγών Ryan Murphy και Brad Falchuk είναι μια ανθολογική σειρά τρόμου, με κάθε επεισόδιο να διερευνά διάφορους μύθους, θρύλους, αλλά και αληθινές τρομακτικές ιστορίες.

Τα δύο πρώτα επεισόδια εστιάζουν στην επιστροφή στο Murder House (από την πρώτη σεζόν του AHS), καθώς η έφηβη Scarlett (Sierra McCormick) και οι δύο μπαμπάδες της, ο Michael (Matt Bomer) και η Troy (Gavin Creel), μετακομίζουν στο σπίτι και σχεδιάζουν να το ανακαινίσουν. Τελικά όμως, το μόνο που ανακαλύπτουν είναι ότι το σκοτάδι μέσα σε αυτό είναι πολύ παραπάνω από αυτό, που φαίνεται στην επιφάνεια…

To Collider συνομίλησε με τον Bomer και τον ρώτησε κάποια πράγματα για τη σειρά και τον ρόλο του. Ο χαρακτήρας του, ο Michael, είναι αυτός, που καταβάλλει τη μεγαλύτερη προσπάθεια για να κρατήσει την οικογένεια ενωμένη σε ό,τι κι αν συμβεί.

https://twitter.com/MrRPMurphy/status/1417514646920122376

Η παρακάτω συνέντευξη περιέχει spoilers από το American Horror Stories

Collider: Αν κάποιος, για τον οποίο νοιάζεσαι έρθει και σου πει: “Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το Murder House και να το ανακαινίσω”, θα τον συμβούλευες ότι αυτό ίσως και να μην είναι καλή ιδέα και ίσως να βρει κάτι άλλο;

Matt Bomer: Υποθέτω ότι εξαρτάται από το πώς νιώθω για αυτό το άτομο. Όχι. Θα έπρεπε να πάει κάπου πέρα από τις απλές συμβουλές. Θα έπρεπε να υπάρχει μια παρέμβαση. Το παιχνίδι είναι πολύ ανταγωνιστικό. Αυτοί οι τύποι έπρεπε να μπουν, όταν μπορούσαν. Το μόνο σκεπτικό μου για αυτό, γιατί ως ηθοποιός αυτά πρέπει να σκέφτομαι, είναι ότι όπως και τον υπόλοιπο κόσμο, η πανδημία τους επηρέασε σε μεγάλο βαθμό και έπρεπε να κάνουν σημαντικές αλλαγές στην ζωή τους. Πιθανότατα, πήραν ό,τι χρήματα είχαν και προσπάθησαν να βρουν ένα σχέδιο, όχι μόνο για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, αλλά και να το πάνε ένα βήμα παρακάτω και να ξεφύγουν εντελώς από το πρόβλημα.


Ποια ήταν η αντίδρασή σας, όταν μάθατε σχετικά με το spin-off της σειράς; Νιώσατε ότι ήταν ένα ενδιαφέρον επόμενο βήμα για τον κόσμο;

Matt Bomer: Ήμουν πάντα οπαδός της σειράς ανθολογίας. Ως παιδί, μεγάλωσα βλέποντας τα The Twilight Zone και Tales from the Dark Side, και γενικά τέτοιες σειρές. Ήμουν μεγάλος θαυμαστής αυτής της συγκεκριμένης μορφής και ήμουν ενθουσιασμένος, που έβλεπα τι θα έκανε ο Ryan [Murphy], γιατί ήξερα ότι θα έβαζε σίγουρα τη δική του υπογραφή. Όντας μέρος του κόσμου του AHS στο παρελθόν, σκέφτηκα: “Αυτό θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον. Δεν είναι μόνο επεισοδιακό, αλλά φλερτάρει με συγκεκριμένες λεπτομέρειες και μυθολογίες και τοποθεσίες, που έχει γνωρίσει ήδη το κοινό, που έχει παρακολουθήσει τη σειρά στο παρελθόν. Είτε θα το αγαπήσουν, είτε θα το μισήσουν”.


Υπήρχε κάτι που έκανες είτε στην κανονική σειρά, είτε στο spin-off, που θεώρησες ότι ήταν πολύ σκοτεινό ή πάντα κατάφερνες να βρεις φως στα πράγματα, που είχαν να κάνουν με αυτό το κομμάτι;

Matt Bomer: Όντως γίνεται σκοτεινό. Έχω κάνει μερικές δουλειές, όπου χρειάστηκε να πάω σε “σκοτεινά μέρη” και σίγουρα υπάρχουν σκηνές, με τις οποίες δεν θέλω να σπαταλήσω πολύ χρόνο. Θες να μπεις στο σετ, να κάνεις τη σκηνή και να προχωρήσεις σε κάτι άλλο. Υπήρχαν δύο επεισόδια. Δεν τα έχω δει ακόμα, αλλά δεν θυμάμαι να έχω κάνει κάτι πιο σκοτεινό για σκηνή. Είχε να κάνει με τις ψυχολογικές δοκιμασίες, που καλείται να αντιμετωπίσει ένας γονιός κάτω υπό πολύ δύσκολες συνθήκες. Νομίζω “πέθανα” 14 φορές.


Πώς ήταν που γύρισες τη σκηνή με τη Scarlett (Sierra McCormick) στο Rubber Man, και πώς σου φαίνεται το Rubber Woman, κοστούμι; Όταν μπαίνει στο δωμάτιο και σας επιτίθεται, έπρεπε να βεβαιωθείς ότι δεν θα έρθετε πολύ κοντά της, ώστε να μην κολλήσεις στο κοστούμι; Πώς λειτούργησε;

Matt Bomer: Ήταν εν μέρει τεχνικό, επειδή υπήρχαν ακροβατικά και άλλα πράγματα, και χωρίστηκε σε μέρη. Ήταν σαν να κάνεις δύο σκηνές σε μία. Είναι πολύ τρομακτικό να μην γνωρίζουμε ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος και επίσης γιατί φοράει αυτό το κοστούμι και είναι στο σπίτι μας με ένα μαχαίρι. Λοιπόν, υπάρχει αυτή η πτυχή. Και μετά, υπάρχει η αποκάλυψη ότι είναι η κόρη σου και αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό ψυχολογικό παιχνίδι. Υπάρχουν διαφορετικά πονταρίσματα στη σκηνή. Θυμάμαι ότι η Sierra έκανε τόσο καλή δουλειά, και όχι για να την αντικειμενοποιήσω, αλλά φαινόταν φανταστική με το κοστούμι. Είναι ένα κοστούμι που απαιτεί πολύ χρόνο και προσπάθεια, οπότε δεν ξέρω αν θα έκανα ποτέ κίνηση να την αγκαλιάσω στο τέλος της ημέρας ή κάτι τέτοιο. Δεν το βρήκα ιδιαίτερα κολλώδες παρ’ όλα αυτά. Το άγγιξα, με την άδειά της. Είμαστε στο 2021, οπότε το τονίζω, είχα την άδειά της. Άγγιξα το χέρι της ή κάτι τέτοιο, και ήταν απροσδόκητα συγκινητικό. Είναι τόσο λαμπερό, που μπορώ να δω γιατί νομίζεις ότι θα ήταν κολλώδες.


Μια άλλη σκηνή, που ξεχώρισα είναι αυτή που οι μπαμπάδες της, την κατακρίνουν για το πορνό που παρακολουθεί, κάτι που δεν είναι ποτέ μια ευχάριστη συνομιλία για να την κάνεις με κάποιον, ειδικά με το παιδί σου. Πώς σου φάνηκε αυτή η σκηνή;

Matt Bomer: Αν κοιτάξετε τις γονικές προκλήσεις αυτής της ημέρας και της ηλικίας, ειδικά όταν γνωρίζετε ότι υπάρχει μια γενιά παιδιών που έχουν κολλήσει στο σπίτι τους τον τελευταίο χρόνο με το διαδίκτυο, υπάρχουν σίγουρα πολύ μεγάλες προκλήσεις. Δεν το γνωρίζω, όσον αφορά το πορνό που παρακολουθούσε, αλλά καταλαβαίνω ότι παίζει με συγκεκριμένους φόβους, που έχουν οι περισσότεροι γονείς. Η δουλειά μου, ως ηθοποιός, είναι να προσπαθήσω να μπω μέσα σε αυτό, όσο ενοχλητικό κι αν μπορεί να είναι. Όταν πρόκειται για το παιδί σου, αγαπάς το παιδί σου και θες το καλύτερο για αυτό και θες επίσης να μην το στρέψεις γύρω από ορισμένα πράγματα, αλλά επίσης να βεβαιωθείς ότι δεν ακολουθεί ένα μονοπάτι, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα πραγματικά σκοτεινό μέλλον και για αυτούς και πιθανώς και για άλλα άτομα.


Γιατί νομίζετε ότι συμβαίνει αυτό;

Matt Bomer: Για τον Michael, ο μόνος σκοπός του είναι να κρατήσει την οικογένεια μαζί από το ξεκίνημα, είτε πρόκειται να δημιουργήσουν αυτό το υπέροχο B & B μαζί, είτε να κολλήσουν στην αιωνιότητα μαζί. Έτσι, όταν συνειδητοποιεί ότι πρόκειται να έχει μια ζωή μετά το θάνατο με τον σύζυγό του, όπου βλέπει την κόρη του, τουλάχιστον σε ετήσια βάση, και περνάει χρόνο με όλα αυτά τα νέα κορίτσια που είναι “υποκατάστατα” παιδιά γι ‘αυτόν, κατά έναν περίεργο τρόπο, πρόκειται για ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα γι’ αυτόν. Για την Troy (Gavin Creel), μπορεί να είναι περισσότερο εφιάλτης. Δεν γνωρίζω.


Πώς ήταν να δουλεύετε με την Paris Jackson και την Kaia Gerber, οι οποίες είναι και οι δύο αρκετά νέες στον χώρο της υποκριτικής;

Matt Bomer: Ειλικρινά, ένα από τα πιο συναρπαστικά πράγματα σε αυτό project ήταν να συνεργαστώ με όλους αυτούς τους υπέροχους νέους ηθοποιούς. Λατρεύω τη Sierra McCormick. Την αγαπώ και μου άρεσε να δουλεύω μαζί της. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για την πορεία της καριέρας της. Και ήταν τόσο υπέροχο να γνωρίσω όλους αυτούς τους συναρπαστικούς, νέους ηθοποιούς. Δεν ξέρω ότι η Kaia δεν είχε κάνει τίποτα στο παρελθόν, όσον αφορά τον φακό, και με εντυπωσίασε πολύ. Και λατρεύω την Paris. Δεν κατάφερα να κάνω πολλές σκηνές μαζί της, αλλά απλά την αγάπησα. Και όλα τα κορίτσια σε αυτό. Ήταν συναρπαστικό.


Ο χαρακτήρας σας δεν σκοτώνει κανέναν από μόνος του, αλλά υπάρχει πολύ φονικό γύρω του. Πώς συγκρίνεται η λήψη αυτών των σκηνών με τη λήψη της σκηνής, όπου πραγματικά σκοτώνεστε;

Matt Bomer: Ειλικρινά, αυτές οι σκηνές, όταν τρέχετε γύρω από το σπίτι και άνθρωποι θα σκοτώσουν και θα σκοτωθούν, προφανώς βρίσκεσαι στο 150 τοις εκατό, αλλά από την άλλη, υπάρχει κάτι που είναι πραγματικά διασκεδαστικό, όταν γυρίζεις τέτοιες σκηνές. Γνωρίζω τον Gavin εδώ και 20 χρόνια. Είμαστε φίλοι εδώ και πολύ καιρό. Τρέχαμε απλώς γύρω από ένα σπίτι, ουρλιάζοντας. Προφανώς ζεις στα άκρα αυτήν τη στιγμή, αλλά τότε αρχίζει να σου αρέσει και λες: “Αυτή είναι πραγματικά μια διασκεδαστική μέρα στη δουλειά, απλά τρέχοντας γύρω από ένα στοιχειωμένο σπίτι με τέρατα.” Σκέφτεσαι αμέσως την πρώτη φορά, που παρακολούθησες το Nightmare on Elm Street, ή κάτι τέτοιο, σαν παιδί. Ξαφνικά, γίνεσαι μέρος αυτού του κόσμου, που θαύμαζες τόσο καιρό. Κατά κάποιο τρόπο, αυτές είναι στην πραγματικότητα οι ευκολότερες μέρες στη δουλειά.

Διαβάστε επίσης: