Το κοινό θα μπορέσει να ψηφίσει την αγαπημένη του ταινία και να κερδίσει όχι μόνο ταξίδι αλλά και παρουσίαση κατηγορίας την βραδιά της τελετής απονομής.

Από EW Staff
15 Φεβρουαρίου, 2022 @ 17:04
Oscars2022

Το κοινό θα ψηφίσει και θα καθορίσει την καλύτερη ταινία του 2021, η οποία θα ανακοινωθεί στην τελετή απονομής των Όσκαρ του 2022 ως η νέα κατηγορία “fan-favorite”.

Η Ακαδημία δίνει το βήμα στον κόσμο με μια νέα πρωτοβουλία που θα αναδείξει την καλύτερη ταινία της χρονιάς.

Η AMPAS ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι από τώρα και μέχρι τις 3 Μαρτίου, το κοινό μπορεί να ψηφίσει στο Twitter για την αγαπημένη του ταινία του 2021 χρησιμοποιώντας το hashtag #OscarsFanFavorite ή ρίχνοντας μια ψήφο στην ιστοσελίδα Oscars Fan Favorite. Η νικήτρια αγαπημένη ταινία του κοινού θα ανακοινωθεί ζωντανά κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των Όσκαρ του 2022.

Εκτός από την ψηφοφορία για την αγαπημένη ταινία των θαυμαστών, η Ακαδημία ζητά από το κοινό να χρησιμοποιήσει το Twitter για να ψηφίσει την #OscarsCheerMoment.

Πάντως το link της ψηφοφορίας στο site της Ακαδημίας, μας εμφανίζεται μήνυμα πως η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας. Δεν έχουν δοθεί διευκρινήσεις ακόμα.

Oμως, η ψηφοφορία μέσω Twitter με το hashtag #OscarsFanFavorite & #Sweepstakes δεν έχει περιορισμός περιοχής ή χώρας, και μπορεί κανείς να ψηφίσει έως και 20 φορές τη μέρα (!), και ταυτόχρονα να μπει σε κλήρωση για να κερδίσει ταξίδι στην επόμενη απονομή του 2023, όπου είναι πιθανό και να παρουσιάσει βραβείο (!)

Εν μέσω της πτώσης της τηλεθέασης των πρόσφατων απονομών, η κίνηση αυτή θυμίζει την προηγούμενη προσπάθεια της Ακαδημίας να προσελκύσει περισσότερη τηλεθέαση στην τηλεοπτική μετάδοση με τη βραχύβια πρόταση να προστεθεί στο διαγωνιστικό της πρόγραμμα ένα βραβείο για Εξαιρετική Συμβολή σε Δημοφιλή Ταινία. Μετά την ανακοίνωση της κατηγορίας το 2018, τα σχέδια για την εφαρμογή της αναβλήθηκαν μέχρι το τέλος του έτους, καθώς η Ακαδημία χρειαζόταν “περαιτέρω μελέτη” πριν το υλοποιήσει.

Πολλοί ειδήμονες σημείωσαν ότι τα Όσκαρ συμπεριέλαβαν ελάχιστο αριθμό εισπρακτικών επιτυχιών μεταξύ των κορυφαίων υποψηφίων κατηγοριών φέτος, με τo Dune να είναι η μόνη ταινία υποψήφια στην κατηγορία Καλύτερης Ταινίας που ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια δολάρια έσοδο από εισιτήρια στις ΗΠΑ (και τα 400 παγκοσμίως) ανάμεσα σε μια σειρά από ταινίες που προβλήθηκαν σε πλατφόρμες (Don’t Look Up, The Power of the Dog) και ταινίες που προβλήθηκαν σε ορισμένους μόνο κινηματογράφους, όπως το Drive My Car (1,2 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ) και το Licorice Pizza (λίγο κάτω από 14 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ).

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Twitter για να βοηθήσουμε στη δημιουργία ενός αφοσιωμένου και ενθουσιασμένου ψηφιακού κοινού ενόψει της φετινής τελετής”, δήλωσε η Meryl Johnson, Αντιπρόεδρος Ψηφιακού Μάρκετινγκ της Ακαδημίας. “Τα Όσκαρ είναι μια ευκαιρία να φέρουμε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο κοντά μέσω της κοινής τους αγάπης για τις ταινίες και μέσω αυτού, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο έχουν τώρα περισσότερες ευκαιρίες να ασχοληθούν με την παράσταση σε πραγματικό χρόνο, να βρουν μια κοινότητα και να γίνουν μέρος της εμπειρίας με τρόπους που δεν είχαν ποτέ πριν τη δυνατότητα”.

H τελετή απονομής των βραβείων Oscar 2022 θα προβληθεί την Κυριακή 27 Μαρτίου στο ABC.

Ακολουθήστε το Entertainment Weekly στα social media:
★ Facebook ★ Instagram ★ Twitter ★ Spotify

Διαβάστε επίσης: