Το EW μίλησε με τον Thomas Ian Griffith για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι να περιμένουν οι θαυμαστές μετά την επανένωση του Terry με τον Sensei John Kreese

Από EW Staff
19 Δεκεμβρίου, 2021 @ 10:00
cobra kai season 4 terry silver daniel larusso netflix

O Thomas Ian Griffith δεν είχε σκεφτεί πολύ τον Terry Silver- τον μανιακό τύπο που πέρναγε τον χρόνο του τρομοκρατώντας τον νεαρό Daniel LaRusso (Ralph Macchio) στο The Karate Kid Part III του 1989 – για αρκετό καιρό.

Στη συνέχεια ήρθε η πρεμιέρα του Cobra Kai το 2018. Ενώ ο Thomas Ian Griffith βρήκε την ταινία “γοητευτική και έξυπνη”, σκέφτηκε ότι δεν υπήρχε θέση για τον πασίκακο χαρακτήρα του στη σύγχρονη συνέχεια των ταινιών. Ακόμη και όταν τον προσέγγισαν οι ίδιοι οι δημιουργοί και οι εκτελεστικοί παραγωγοί του Cobra Kai, Josh Heald, Jon Hurwitz και Hayden Schlossberg, ο Griffith ήταν τόσο απασχολημένος με την καθημερινή του δουλειά – γράφει σενάρια με τη σύζυγό του, Mary Page Keller – που δεν το σκεφτόταν και πολύ.

”Είχαμε προθεσμία στη Warner Bros και ήμασταν υπό πίεση”, θυμάται. “Ήταν σαν, “Εντάξει, θα δεχτώ αυτό το τηλεφώνημα και θα το σκεφτούμε [αργότερα].”Μετά από αυτή την πολύωρη κουβέντα ο Thomas Ian Griffith ήξερε πως ο Terry έπρεπε να επιστρέψει στην ταινία (πρεμιέρα 31 Δεκεμβρίου στο Netflix). «Απάντησαν στην ερώτηση που είχα: Τι έκανε αυτός ο τύπος τα τελευταία 30 χρόνια;» δηλώνει.

Το EW μίλησε με τον Thomas Ian Griffith για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι να περιμένουν οι θαυμαστές μετά την επανένωση του Terry με τον Sensei John Kreese (Martin Kove) ενόψει του πολύ σημαντικού τουρνουά All Valley.

EW: Αναφέρατε ότι όταν τηλεφώνησαν ο Jon, ο Josh και ο Hayden, εργαζόσασταν ως συγγραφέας πλήρους απασχόλησης. Σκεφτόσασταν καθόλου να επιστρέψετε στην υποκριτική;

Κοίτα, δούλευα ως ηθοποιός σε όλη μου την καριέρα. Τα δύο αγόρια μας ήταν μικρά και εγώ ήμουν εκτός σπιτιού κυριολεκτικά οκτώ μήνες το χρόνο. Θα ήμουν στην Ανατολική Ευρώπη ή οπουδήποτε αλλού, και θα άκουγα αυτά τα μικρά αγόρια που μου έλειπαν από την ζωή μου από μακριά. Τότε είπα: ”Πρέπει να κάνω μια αλλαγή”. Είχαμε πουλήσει μερικά σενάρια νωρίτερα, οπότε όταν επέστρεψα στο Λος Άντζελες, πήγα στον λογοτεχνικό μου ατζέντη και του είπα: ”Θέλω να το κάνω δουλεία πλήρους απασχόλησης”. Και τότε άρχισα να πηγαίνω προς αυτή την κατεύθυνση. Και, ξέρετε, δεν το μετάνιωσα.

Και μου άρεσε η διαδικασία της γραφής — μπορείς ακόμα να παίξεις όλους τους χαρακτήρες καθώς τους δημιουργείς. Στην πραγματικότητα, τρελαίνω τη γυναίκα μου όταν είμαστε στο γραφείο. Πρέπει να πω όλο τον διάλογο που γράφω δυνατά για να βεβαιωθώ ότι [δουλεύει]. Η γυναίκα μου πάντα έλεγε: «Θα επιστρέψεις τελικά». Και είπα, «Ε, αν ερχόταν ο σωστός ρόλος», δεν πίστευα ότι θα ήταν αυτός όμως. Στη συνέχεια, όταν προέκυψε, ήταν αυτή που είπε, “Πρέπει να το κάνεις αυτό. Αυτό θα ήταν απίστευτο.” Και τα αγόρια μου παρακολούθησαν τη ταινία και είπαν, “Μπαμπά, να το κάνεις αυτό!” Το λάτρεψαν. ”Και αυτό είναι που νομίζω ότι κάνει τόσο ιδιαίτερη αυτή την ταινία: ότι αγγίζει όλες τις γενιές”.

EW: Ποια ήταν η κατάσταση των μαλλιών σας όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα; Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσετε περούκα για να αναδημιουργήσετε την εμβληματική αλογοουρά του Terry Silver;

Είναι αστείο, γιατί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθόμασταν στο γραφείο μας και δεν πηγαίναμε πουθενά οπότε δεν κουρεύτηκα. Και όταν έκανα για πρώτη φορά ζουμ με τους τύπους, δεν θυμάμαι ποιος από αυτούς είπε: «Α, παρεμπιπτόντως, μην κόβεις τα μαλλιά σου». Ο Hayden είχε εμμονή: «Βεβαιώσου ότι η αλογοουρά είναι τόσο μακριά [όσο ήταν στην ταινία]». Έτσι νομίζω ότι έπρεπε να προσθέσουν ένα μικρό κομμάτι για να βεβαιωθούν ότι η αλογοουρά ήταν το ίδιο μακριά.

Aκολουθήστε το Entertainment Weekly στα social media:
★ Facebook
★ Instagram
★ Twitter

Διαβάστε επίσης:

Entertainment Weekly